Administration


Comfort Housing tilbyder at tage sig af det administrative i hele udlejningsperioden. Comfort Housing opkræver husleje, sørger for afregning af forbrugsafhængige ydelser og varetager korrespondance med lejeren. Comfort Housing er ligeledes kontaktperson ved praktiske og tekniske problemer som måtte opstå. Som et led i administrationsordningen udfærdiges ind- og udflytningsrapporter så det sikres, at alt er som aftalt. En integreret del af ind- og udflytningsrapporter er fotodokumentation. Rapporterne kan være en væsentlig del af dokumentationen for at kræve, at lejer udbedrer eventuelle skader og mangler som er opstået i lejeperioden.

Mange internationale lejerne efterspørger også boliger, hvor Comfort Housings samarbejdspartner står for det administrative. Det er lejers sikkerhed for, at man kan komme i kontakt med engelsktalende personale og at eventuelle problemer udbedres hurtigst muligt. Så ikke alene får I en effektiv administration, I øger endvidere hastigheden på udlejningen af jeres bolig.

Spørg os om et tilbud.

​Comfort Housing  ▪  Strandvejen 153 1 sal  ▪  2900 Hellerup  ▪  Tlf. +45 61 16 55 88